Sunday, February 6, 2011

ErFan FiTriAn


 

 

 

Eqbal Danial







Wednesday, October 20, 2010

MiNey & PoPeye


 Haaaa...akhirnya miney sudah ada kekasih... popeye namanye. Tepat sehari sblm nak raya, popeye telah berpindah ke rumah baru. Bila sampai jer kat rumahnya, miney pon rasa pelik, 'siapakah gerangannya si 'hensem' ini"...heheheheh mungkin dlm hati miney berkata-kata...kekekekkee.
Popeye aku jadikan anak angkat yg ke-2 selepas miney. Aku ambik dari member yg bela SG jugak, tapi dia sibuukkk sgt2 dgn tugas dia kat Kuantan, so sekarang akulah yg kena jaga. 




So far so good...ada peningkatan. Sblm ini popeye kurang mesra dgn miney...tapi lama kelamaan mesra jugak. Asyik berpelukan....heheheh


Kita tgk berapa lama nak tunggu miney ber'isi'.... 




 



Friday, September 24, 2010

Aksi-aksi bila anak2 ku sdg Tidur....


macam2 gaya diorang tido....bila kita perhatikan anak2 kita tido, rasa nak gelak...COMEI...hhehehehehe.... SWEET DREAM anak2 ku....papa&mami SAYANG kamu.... :) 




Friday, September 17, 2010

AnaK ku Bila BeRaYa


Macam ni la bila time raya..... gelagat2 yg sempat aku rakamkan. Biar diorang happy sakan....asal bahagia. Apa2 pun S4L4M L3B4R4N dari kami sekeluarga....m0h0n m44f lahir batin........

c1n3m4

Loading...

MP3 Clips