Saturday, May 29, 2010

Lepak Kat ICT shah alam....

Jam 11 mlm hari khamis , aku bawa famili & mertua pegi ke ICT kat shah alam.... penat gilerrr....ramai org kat situ... Sampai nak parking pon susah. Tapi penat2 pun kitorang pegi jugak. Aku kesian dgn mertua yg tak larat nak jalan jauh... so isteri aku la kena layan dia. Aku pulak kena jaga anak2 aku.
Suasana malam tu mmg ceria dgn gelagat anak2 aku dan tgk gelagat org2 kat situ. Nak kata funfair pun ada juga...tapi beza nya , banyak pemandangan lampu berwarna warni....mmg best giler. Ifan dan danial mmg tak reti penat , lari sana sini. Aku asyik ambik foto pemandangan lampu2 kat situ.
Aku pun terfikir jugak, apa best nyer tgk lampu2 hiasan ? yang unik nyer, semua pokok2 kat tempat tu di hiasi dgn lampu2 kecil yg berwarna warni... sampai ada yg dibentuk burung merak , panda, swan....dan macam2 lagi.... itu yg buat aku terpegun.... Ada juga yg tak best nye... 'security terlampau  ketat... sampai nak parking pun susah... diorang strict kadang2 tak bertempat...... biasala secuity bangla.....poyo sikit....
Apa apa pun aku salute yg punya idea buat ICT nie.....


4 comments:

Anonymous said...

apa yg special kat situ? Jauh tak kalau dari area Damansara?

Ace said...

wah! dah sampai dah korang.. been wanting to go but haven't got the chance yet... soon.. soon.. hehehe..

Anonymous said...

i dah pegi too...mmg cantik...

YAT@e-one said...

Aini , kalu nak pegi , awal sikit. Dalam pukul 8 or 9 pm. Takut susah parking. Tapi kalu weekday maybe tak ramai kot.