Friday, May 21, 2010

one week with my auntie frm Bandung.....

This week aku mmg penat giler.... tiap hari kuar jalan ke KL dgn danial and tante mirna. Kejap naik Monorail , LRT and aku drive dari pagi sampai petang. Aku tak kesah pon , bukanya selalu bawa dia jalan ronda2 KL... Yg aku tak sanggup tu sbb terpaksa meredah sesak jalan and berpanasan sepanjang hari. Nasib baik tiap petang ada hujan.
Seminggu aku bawa dia jalan2 ke Petaling street, Downtown , BB , KLCC , Pavillion , KL Tower ...etc . Sampai aku sendiri mmg dah lama tak jejak Petaling street... dah banyak perubahan kat situ.
Si danial mmgla suka sangat naik LRT... semua LRT aku dah bw tante naik...cuma ERL&Komuter jer aku tak sanggup naik.... ERL mahal & komuter lembab ....buang masa naik.
Maybe bila cousin2 aku datang , aku nak bw diorang jalan2 ke Genting or ke tempat2 lain di luar KL....
Aku penat tapi happy & puas bawa tante jalan......

1 comment:

Molly Malik-Hidayat said...

i'm really proud of u sayang....