Saturday, April 24, 2010

bergadang d QUANTAN


Ni sume keje gile isteri tercinta aku....petang semalam lam kul 4pm, aku terima email dari si dia berbunyi..."Syg, apa kata kite p kuantan ptg ni?" tup..tup kul 7pm kiteorg berlima bertolak dr Ampang ke Quantan. Rehat kat R & R Temerloh...had our dinner for 15 minutes...then continue our journey to Quantan. Alhamdulillah..we arrived at Kakngah's mansion at 11.30pm. ok gak laa memori kiteorang nak ke Quantan ni..this is our 2nd time to east coast. almaklum aku kan org Sarawak.
Lastime aku pg Quantan mcm ni gak , dr Rumah dlm kul 8pm , ktorang ber 4 jer. Sampai Quantan hampir2 kul 2 pagi.
Sekarang masuk pukul 11pg, x plan nak jalan ke mana2 lg. Aku ingat ptg nanti nak pg pantai...cari 'sata' or keropok lekor. Itu pon kalu ada jual. Aku nak puas2 jalan kat Quantan..... kalu ikutkan hati nak stay lama skit ... mungkin 3 hari kot. Tapi monday aku kena keja jugak. Well aku kan VIP staf ( very important person kat ofis)...hehehehehehe.
Anak2 aku tgh main dgn anak2 kakNgah. Aku&isteri ku tgh dok lepak kat living room & surfing internet sambil dgr music 'degung sunda'. Layyaaaannnnn..... Apa2 pun kejap lg nak kuar jalan2 cari makan..... Kita jumpa lagi okay....adiozzzzz

5 comments:

erin said...

bestnyer bc entry korg...terbyg2....

an2 said...

happy la ko ek

Anonymous said...

elloooo....wats up bro?

Anonymous said...

aper citer nie????

Ace said...

wah! itu dia.. e-one berblog sudah... hehehe.. enjoy ur stay at kuantan.. send my regards to your beloved wifey ;).