Thursday, April 15, 2010

Reds Corner Open for Everyone....

Salam buat semua....
Mulai hari ini , saya mulakan blog saya dgn ucapan ribuan terima kasih atas kesudian kalian memberi sebarang komen atau cerita yg nak dikongsi bersama. Kalau ikutkan 'title' blog ni 'dredskaki' mmg 100% menjurus kpd warga 'REDS' utk berkongsi cerita mengenai LIVERPOOL. Akan tetapi , sesiapa pun yg tak berkenaan boleh join se'kaki' dgn kitorang. Takde hal punyer.... korang nak cakap apa2 pun di bolehkan. Asal jgn ada rasa tersinggung sudah.....

So, untuk episode pertama blog saya, saya nak buka cerita pasal Liverpool yg baru2 ni ada ura-ura nak membelanjakan wang sebegitu banyak utk mendapatkan pemain2 yg bagus. Apa pendapat anda? Apakah kita memerlukan pemain2 baru atau pengurus yg baru?... atau jurulatih yg baru?.... kalau saya, kita buat rombakan pada satu pasukan dan kekalkan jurulatih....

Saya sehingga kini dan selamanya masih 'die hard' dgn LIVERPOOL...walau apapun terjadi, LIVERPOOL tetap di hati saya. BORN A RED , DIE A RED.....

2 comments:

Anonymous said...

mlm td MU menang lastminute... chelsea pulak kalah... aku harapkan Mcity & spurs yg kalah... so chances Liver naik ke-4 tu adalah jgk...

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.