Sunday, April 18, 2010

Karate Kid




Aku ada 2 org anak yg dinamakan 'ERFAN FITRIAN' ( 5 thn 4 bulan ) dan 'EQBAL DANIA' ( 2 thn 9bln ). Ifan ni baru jer start masuk kelas karate do dah 1 minggu. Hari ni dia belajar cara2 nak tumbuk dan buat side kick... hebat anak aku nie. Aku dulu cuma sempat masuk kelas AIKIDO & Silat jer.... ish ish ish. Ifan ni fast learner.. dia cepat faham. Tapi takut juga dia sparing dgn Danial... nanti alih alih aku jgk yg susah nak leraikan. Tapi xpe, aku suka . sebab bila ada terjadi apa2 , ifan akan bantu adiknya.

Danial ....hhmmmm . Aku ingatkan nak masuk kan dia kelas AIKIDO or Silat. Aku xnak masukan dia kelas yg sama dgn ifan. Biar ada kelainan. Lg pun kalu masuk AIKIDO..atleast dia cuma pandai cara2 mempertahankan diri... not offensive. Aikido more to defensive. Thats y aku dulu belaja cara nak menenangkan diri bila ada pergaduhan. Tapi kalu dah gaduh, belasah jer lahhh.... hehhehehehehe

Aku xsabar nak tgk kedua dua anak aku jadi remaja...... kalu diorang melawan, siap ! aku akan kuar segala jurus....hehehheheheh




2 comments:

Anonymous said...

wow! new karate kids > anda berani?....he3X...

luday said...

ha ha haaaa.....
takut kaya kalian wkt aikido....berantem ama kaka' sendiri pake jurus aikido ?
makanya......
///Aku xnak masukan dia kelas yg sama dgn ifan. Biar ada kelainan///
kelainan apa ?....... he he he
makanya bahasanya yg bener ! lieurrrrrr....