Tuesday, April 20, 2010

Danial











Eqbal Danial .... umur dia nak dekat 3 tahun bulan June. Tapi percakapan dia masih pelat @ tak clear... hanya org2 tertentu jer memahami setiap perkataan yg dia cakapkan.... :) almaklum laa ... Danial ni cerdik dan aktif orgnya.. Dia selalu nak tau benda yg baru.. apa2 yg ada kat sekeliling dia dia nak cuba pegang atau rasa. Tapi bila part ubat, dia cepat2 buat alasan / menghindar jauh....biasala budak kan.
Baru2 nia danial ikut aku pegi kelas KarateDo abg dia... cepat2 dia nak pasang glove boxing kat tgn dia. Aku pun bg jer lah.. xsangka pulak dia buat gaya mcm tomoi. Aku xtau kat mana dia belajar... Dgn cara dan gaya dia masa tu buat org lain gelak dan aku sempat rakam kan gerak geri dia masa tu.... hehehehehee

Pernah sekali , dia cuba buat gaya mcm michael jackson , tapi tak menjadi... akhirnya dia fedup lalu buat gaya rockers.... Dia ada perangai mcm aku masa budak2....

So agaknya kalu dia dah meningkat remaja mcmana perangai dia kan?... time nie mmgla comel tgk gelagat dia, kalu dah remaja/start sekola? mcmana yek?

Tgk dua gamba tu ? yg mana aku dan yg mana ifan?




6 comments:

Anonymous said...

Gue salut ama loe! hebat loe ye... Gimana caranya supaya dpt anak kaya anak loe? coba deh kasi resep nya :)

Anonymous said...

YO BRO , BRP ORG ANAK KO? AKU INGAT NAK MASUKAN ANAK AKU IKOT KARATE JUGAK LAAA... BOLE?

MollyHidayat said...

emppp...resep nya tanya sama gue donk!!!

MollyHidayat said...

bro, anak aku 2 org je stakat ni...saje je masukkan ifan karate biar active & minggle. join je laa.silat pun bole...

YAT@e-one said...

Tq fr the comment... kalau rasa nak joint karate...come to sk tmn muda....

mollyhidayat said...

kalau mau tau resepnya, nanya sama gue aja donk!!