Tuesday, August 24, 2010

FaM1Ly VaCaTiOn




Vacation@percutian bersama keluarga adalah detik2 yg indah buat ku...relaxing dan xpayah nak pikir2 pasal keje kat opis. Jenuh & fedup dibuatnye.... Yg penting time2 mcm nie lah yg aku salu tunggu2 selama ini... 
Famili aku dari kuching sampai kat KL bulan 6 lepas (  sori la aku lambat update cita nie ) ikut suka aku laaa... hehehe... Tp mmg best giler kitorang jejalan ke Genting , mana2 tempat area KL....uptown , downtown..wat so eva laaa...yg penting parents & adik2 ku happy... Anak2 aku apalagi laahh.

Selama famili aku kat KL , rasanya 2-3 kali kitorang pindah hotel ...almaklumlaahhh time tu tgh cuti sekola...So hotel2 area BB semua fullybooked. Time tu pulak cuti buat org2 indonesia&singapore jugak. So 1st nite kitorang duk hotel @ Inn jer ...2nd nite duk hotel 3 star ...lastly duk hotel yg selesa sikit laaaaa...
FYI ..time tu WORLDcup pun tgh hangat2 nyer...ffuuullaaammmaaakkk mmg penuh kedai2 makan yg ada screen besar. Kebetulan hotel tmpt aku duduk mmg ada screen besar kat bwh...apalagilaahh aku & adik aku duk melepak kat bwh sambil tgk England kena belasah Germany...hahahahahaha padan muka!!... aku kan penyokong setia SPAIN & HOLLAND...ada aku kesah team lain!...heheheheh
Parents aku happy bila dpt jumpa cucu2nye...mana tak nyer dah lama tak jumpa. Mana ader cucu lain selain dari anak2 aku....Aku paham perasaan diorang bila dah berjumpa. So si ifan pun bermanja2 lah dgn nenek dia....biarlah.

Adik cewe aku pulak mmg kaki jalan...sama dgn aku. Hamdani pulak suka beli Tshir , jam tangan , topi... Kalu si Ady , dia ni susah nak control sikit, biasalah HipHop ...nak ekot style dia jer...lantaklah. janji jgn buat hal. Abang aku? lantaklaahh..dia pandai jaga diri...dah besar kan....


Sepatutnya famili aku stay kat KL cuma 3 hari jer...tp aku saja extend sampai 5 hari...Lagi pun aku yg kuar $..ikut suka aku laaahh...hehehehehe
Aku sedih bila masa 5 hari cepat berlalu.... :(( so aku kenalah hantar diorang ke airport. My parents naik MAS ..my sista & brother naik AirAsia... Kenapa berlainan flight? haaa My big brother keje MAS ..so my parents ikut rate staff MAS... ok laa tu . Muraha sikit aku nak kuarkan duit tambang diorang hehehehe... Kalu AirAsia..aku kena kuar lebih sikit. Tapi takpe...bukannya salu kan.. So masa bercuti pun dah tamat ...kitorang pun buat kerja masing2 mcm biasa...ntah bila nak buat trip@vacation mcm ni lg....nantilaahh aku plan. Maybe buat trip ke tmpt2 menarik di seluruh semenanjung....Tgklaa kalu ada rezeki .... So adik2 ku standby simpan duit!....nanti aa calling kalian !...dagghhh yaaahhh.....

1 comment:

Mrs. Erwan Hidayat said...

i love this entry...i love u so much ERWAN HIDAYAT!!!