Thursday, August 26, 2010

sUnGk3i d'NanDoS


Hari nie aku bw anak2 aku pg shopping baju melayu kat JJ maluri...Mmg dah plan nak pg lps keje, org x ramai . Nasib baik jumpa baju melayu yg sesuai ..sepadan dgn papa&mami nya..:)) 
Lepas tu kitorang berbuka kat Nandos...nasib baik blm penuh lg. Sempat reserved tempat, order awal. Ifan dan danial spt biasa nak makan icecream+choc cake...aku order apa2 je yg penting x terlalu mengenyakkan ...Aku pelik kenapa org kafir pun sibuk2 nak masuk nandos time org Islam nak berbuka....aku tgk ada satu famili kafir tiba2 bengang kat staff nandos ...diorang tak puas hati sbb nampak ada tempat kosong tp dah di reserved org. Staff nandos dah jelaskan kat diorang, tmpt reserved tu utk org yg nak berbuka. Lantak diorang laahhh...ADA 
AKU KESAH!...yg penting tak kacau aku.



So kitorang apalagi, tunggu time berbuka laaahhh....bila time berbuka, ifan tersenyum lebar sbb akhirnya dpt makan&minum setelah satu hari dia berpuasa... Hari ini dah masuk hari ke-10 dia berpuasa penuh..ALHAMDULILLAH........ InsyAllah lain kali aku bw ifan berbuka tempat lain...mungkin ke Melaka or Kuantan, nak juga merasa berbuka kat tempat org ...nak cuba makanan2 kat negeri lain pulak.... Nak join??? Jom jalan2 cari juadah berbuka.....

1 comment:

Mrs. Erwan Hidayat said...

nnt kite plan pi tpt lain ye sayang