Tuesday, August 31, 2010

JJCM d'Mdvalley


Helo....dah 3 hari tak update blog. So, hari ni cuti kan?  Aritu aku invite abg aku pg berbuka sama2 kat foodcourt Mdvalley. Aku dah agak dah sure ramai org. Mana taknyer , aku sampai sana pukul 6pm , punyerla ramai org kat foodcourt tu. Apalagi aku ronda2 cari tempat , aku jumpa satu family cina nie tgh makan. So aku berdiri duk tgk diorang mkn...hehehehehe.. dgn erti kata aku sebetulnya nak standby reserve tmpt diorang tu. Mana taknye ada org dok tgk2 tempat tu...nak rebut dgn aku lah tu...JGN HARAP! aku dah reserve dulu... 

Lepas diorang belah jer, aku & famili pun duk kat situ, walaupun bangla tak kemas meja tu lg. Xper janji dpt tmpt duduk. Kitorang pun duk & start wondering apa nak order...... Aku pun ronda2 cari makan... Jumpalaaa 'ayam penyet + pecel'...terbaek wok!...hehehehehehe... yg lain orde bakso,nasi ayam , mee kari penang, claypot chicken rice & kue muih...... Air? mcm biasalah, ada nescafe ais, soya bean....ada juga yg order jus oren. takpelaaa yg penting kenyang 7 puas hati.

Oiya, time ni kitorang menjemput sekali 'Gee & Ian' utk  berbuka puasa sama.... 
Lepas jer berbuka, kitorang ronda2 window shopping . Ada show kat center court...tarian melayu... ramai foreigner yg duk tgk. Best jugaklaaa...terasa suasana raya dah.....
Lepas ni ntah nak pegi mana lg...maybe tempat yg jauh2 kot....tunggu jer laa ye.

6 comments:

santos said...

ini tdak adil!!! buka puasa ga ajak ayeee.... huh!!!

YAT@e-one said...

hahahaha....aa lupa. Ntar deh kalo buka diluar lg , aa ajak...heheheheeh

Delorfilinde said...

hi iwan. thanks for the visit. i see you've been to midvalley. you could try Zan Mai at the Gardens. they have a bigger variety and more proportionate sizes like medium and large, compared to Sakae Sushi. i forgot what floor it is but i know it's next to Borders =D hope this helps!

Anonymous said...

wahh..makanan sedap222 :)

YAT@e-one said...

delorfilinde: Gardens>? hhmmm okay... I Love sushi ... thanx 4 the info.
Sue-sama : nak join sekali ker??? hehehehe...makananya sedap2...biasalah org tengah lapar kan...heheheh

Unknown said...

makan x ajak