Monday, August 16, 2010

SugarGlider part 1

SugarGlider adalah salahsatu minatang peliharaan yg aku minat bela. Senang nak jaga, nak bagi makan pun senang....minatang ni bukan pengotor. Tapi bila nak 'membuang' tu mmg la kat mana dia suka nak buang. So kena standby tisu or kasih basah. Kalu pasal harga...mmg mahal jugak laaa...tp amat berbaloi kalu dah kita bela agak lama...dia akan manja dgn kita.
Aku ada sekor jer buat masa ni...namanya 'miney'..dah tau kan?...sekrang dah 6 bln aku bela. Byk perubahan... tak caye??? tgk jer la sendiri.....

5 comments:

Anonymous said...

cute laa ...mesti minnie dah besar skrg kan....cari la boipren dia leh produce byk anakzzzz

Faizalpj said...

comel gak ek

YAT@e-one said...

faizal:... u ada bela haiwan?.. sugar glider special tau. Dia pembersih tak mcm hamster. Tp harga sekor agak mahal. I pun baru dapat bela sekor, lambat lg nak tambah sekor lg.. hehehehehehehe

ciKeju said...

salam..terima kasih komen pasal hamster saya tu bro..saya ingat sekarang nak bela sugar glider jugak..tengah kumpul budget..insyaAllah lepas raya boleh beli..bro beli berapa rm?tengok market price dalam rm300..
=)

ciKeju said...

harga market memang mahal..btw,,kwn bro tu duduk mane??sebab sy ade jmpe kat internet breeder yg duduk shah alam..jual dlm rm250..
:)